20 February 2009

warkah hatiku..


Semakin aku cuba hendak melupakanmu..
Semakin membuak- buak rinduku padamu..
Semakin aku cuba untuk pergi jauh darimu..
Semakin dekat hatiku kepadamu..
Semakin aku cuba membencimu..
Semakin membuak- buak cintaku dan rinduku padamu..
Tapi ketahuilah sayang akau tidak mampu membencimu sayang..
Apakah perasaan ini hanya aku yang merasainya??....
Teramat berat rasanya..rasa hati ingin di lepaskan beban ini…


aku menolak untuk bertemu dengan mu bukan aku dah membuangmu dalam hidup ini..
tapi….aku takut..takut hati ini akan kecewa lagi..
ikhlas dari hati aku sebenarnya aku teramat merinduimu sayang..
sangat rindu hanya aalah yang mengerti kesakitan hatiku ini…
setiap detik..setiap saat..setiap minit..setiap jam..setiap masa berlalu..
terasa beratnya dan begitu lama kurasa..hanya kekosongan jua kehilangan kurasai
menghuni hati ini..dimanakan ku temui penghujungnya resah ini..
seumpama ku menanti sejawapan rindu…

tapi aku tau yang kau tak penah tau pun apa yang aku rasa
dan tak ambil tau lagi mengenai diriku lagi..
tak mengapalah..aku pasrah..pasrah andai ini ketentuanya…
walaupun kau kini tiada lagi…namun hatiku tetap kepadamu..
kenangan bersamamu subur mewangi ..takan luntur dari ingatanku..

teristemewa untuk yang ku sayang..dulu kini dan selamanya.