25 February 2009

Maafkan aku

Lama rasanya tidak menulis…maaf kepada rakan2 yang setia bersama blog ku..hari ini sebenarnya banyak yang nak diceritakan……23 feb – 24 feb 2009 hari bertemu pelanggan uitm,seperti biasa aku menjaga booth untuk kolej kediaman serta fakulti ku sendiri..malas nak diulas panjang ape yang hendak diceritakan aku mengalami cirit birit dan keracunan yang maha hebatnya..2 malam aku tidur didalam tandas..hanya allah saja yan g tahu macam mana deritanya…mungkin angkara nasik percuma pemberian HEP kepada yang menjaga booth..sakit..amat sakit kenapa la baby dalam ni asik tendang2 n nak keluar jer…sakit tau tak !!!!…25 feb aku ke pusat kesihatandan ditahan sampai lebih kurang tengah hari disebabkan kekurangan air yang banyak dalam badan..aku benci pusat kesihatan uitm sebenarnya kerana dr didalam tu semua hampeh..disebabkan oleh mereka la aku kena penyakit yang kronik dahulu sehinnga aku di beri cuti khas oleh pihak fakulti..arhhh kalau la dr tu semua buat kerja dengan elok aku rasa mungkin aku dapat diselamatkan daripada sakit yang maha teruk dahulu…tapi takpelah itu semua kenangan yang akau akan simpan dalam sejarah hidup aku…dan akau berpegang pada qada dan qadar allah yang maha besar……..aku sakit-teramat sakit…maafkan aku wahai teman kerana ada yang menyusahkan kalian semua..aku amat menghargai itu semua..walaupun mungkin kalian agak bosan untuk melayan diriku tapi kini aku hanya ada kalian utuk ku mencurahkan segalanya dan memohon secebis simpati……..

Maafkan aku andai menganggumu ditengah malam aku hanya ingin memberitahu,yang aku tidak mampu untuk menahan lagi..aku bersyukur kau ada walaupun hanya sementara….

Kepada seseorang aku minta maaf..minta maaf sangat7 kepada mu…bukan aku menolak cintamu ..maafkan aku tak dapat nak menyambut cintamu wahai insan yang tang begitu tulusnya cinta dan hatimu kepada ku…bukan aku tidak ingin rasa dicintai tapi hatiku ini belum mampu untuk memerima cinta dan aku bukanya jenis yang mudah menerima cinta..sekali hatiku sudah dicuri selamanya untuk dia..maffkan aku tapi jangan berputus asa aku sentiasa akan cuba cuba untuk wujudkan cinta dalm hatiku ini lagi...

Bak kata seseorang..lupakan segalanya dan mulakan yang baru..bagi aku bukan mudah kata2 amat mudah tapi aku yang mengalaminya amat berat…
Maafkan aku….


~ yang tulus ikhlas rIz ~

1 comment:

'Amyra Ramlan said...

u didnt tell me pun yg u sakit dear..hope u take care of yourself tau..=)
i am here for u..=)