02 May 2010

لتوليب الزرقاء

لتوليب الزرقاء

" Kata orang, "jangan dikesali perpisahan kerana pada setiap pertemuan, pastinya akan berkahir dengan perpisahan." Sepatutnya kesalilah pada pertemuan kerana tanpanya tidak mungkin kita menerima peritnya erti berpisah. Di dalam mengharungi kehidupan dalam usia remaja, berkemungkinan kita akan mengalami suatu kehilangan.

salam, rakan2..lame sungguh tak mengupdated blog nie..semenjak 2 menjak nie agak sibuk dengan final exam..diharap keputusanya dapat menyuburkan tanaman2 di perbatasan..

AWAL KALAM, nak menyeru rakan2 sehati selidah yang menucapakan kalimat shadat dengan memanjatkan kesyukuran kehadrat ilahi pencipta sekelian alam kerana masih lagi diberi eluang menikmati liku2 hidup yang berkurang setiap detik setipa saat ini...

BANYAK YANG TERSIRAT DIHATI INI UNTUK DIKONGSIKAN BERSAMA...diharap diberi kesempatan untuk menulis dan teruskan menulis sehingga penat jari2 pinjaman ilahi ini untuk ditekan di keyboard menjadi perkataan yang mampu dibaca oleh orang yang mengerti bahasa yang dipertuturkan..bila disebut perkataan suka..ramai yang tau paham dan mengerti..tapi kalian tau ape sebenarnya yang diunggap dengan kata2 SUKA itu sendiri?

S.U.K.A = Sentiasa , Usha , Kata , Hati?...

haha..renung dan fikir2kan..:)


No comments: